Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: pentecost
Категория: Лични дневници
Прочетен: 891035
Постинги: 142
Коментари: 313
Гласове: 413
Постинг
14.06.2012 01:59 - Молитви за Господна вечеря
Автор: pentecost Категория: Лични дневници   
Прочетен: 13148 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 03.08.2014 21:33

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Подготовка за Господна вечеря

Елате да се поклоним на Царя на царете и Господаря на господарите!
Елате да се поклоним и паднем пред Божия Син, Исус Помазаника, наш Господ и Спасител!

***

Господи Исусе, който се роди непорочно от Святия Дух и от девицата Мария, не поглеждай на моите беззакония, но очисти сърцето ми като го направиш храм на твоето пречисто Тяло и твоята скъпоценна Кръв. Не ме отхвърляй от лицето си, защото имаш безмерно голяма милост.

***

Господи Исусе, измий тъмнината от моята душа и като човеколюбив ме спаси. Понеже голямо множество са моите прегрешения, Господи Исусе, към Теб прибягнах да търся спасение, защото Ти си силен и мощен да избавяш. Моля Те, посети немощната ми душа и ми прости тежките грехове, които извърших. Благодаря Ти.

***

Как ще посмея аз, недостойният, да се осветя с твоите светини? Затова, Помазанико, Господ мой, който си човеколюбив и милостив, не за осъждане да ми бъдат тия светини, а за очистване и освещаване на душата и тялото ми, и за залог на бъдещия живот и царство. За мен е голяма радост да общувам с Всемогъщия Бог и да възлагам на Него надеждата за моето спасение.

***

По време на приемане на Господна вечеря

Господи Исусе, вярвам и изповядвам, че Ти наистина си Помазаника, Синът на живия Бог, дошъл в света да спасиш грешниците, сред които съм и аз.

Вярвам още, че този безквасен хляб е самото пречисто твое Тяло и това вино е самата скъпоценна твоя Кръв.

Моля Те, помилвай ме и ми прости прегрешенията, волни и неволни, извършени с думи или дела, съзнателно или несъзнателно, и удостои ме да се осветя с пречистите твои тайни за опрощаване на греховете и за вечен живот. Амин.

***

Святи Душе, моля Те да не ме изгориш, защото Ти си огън, който изгаря недостойните.
Но ме очисти от всяка тъмнина, за да бъда достоен пред Отца и Сина за това свято тайнство.
Божи Сине, н
а твоята тайна вечеря Те моля днес да ме приемеш за участник.
Н
а враговете ти няма да издам тайната, но ще Те изповядвам така:
Спомни си за мен, когато отново дойдеш в славата си на земята с небесните ангели, за да съдиш живи и мъртви, защото аз желая да бъда с Теб в царството ти! Благодаря Ти.

Небесни Татко, преобрази ме според твоята воля. Нека Кръвта на Помазаника обожествява душата ми и чудно да храни духа ми. Нека Тялото на Помазаника да обожествява тялото ми и чудно да храни ума ми.

***

Господи Исусе, очисти нечистотата на душата ми и ме спаси. Изгори греховете ми с огъня на Святия Дух. Удостои ме чрез тази Господна вечеря да се наситя с насладата, която е у Теб - живото Божие Слово - нека то да оживее в мен и да се изпише върху плочата на сърцето ми.
Омекоти сърцето ми
, Помазанико, с любовта си и ме уподоби на Теб самия.
Нека с
ликуване Те възпоменем до повторното ти идване на земята.

***

Ето, пристъпваме към приемане на Господна вечеря, в името на Всемогъщия Бог.
Тялото и Кръвта на Помазаника вкусваме, от безсмъртния извор отпиваме! Хвалете Яхве! АлелуЯх!

И сега чрез святото Тяло и скъпоценната Кръв на нашия Господ и Спасител Исус Помазаника, ние Божиите деца се приобщаваме към Небесното царство за вечен живот.
Избавяй, Татко Бог, твоите Божии деца и благославяй наследството си!

***

След приемане на Господна вечеря

Слава на Теб, Всемогъщи Боже!

Небесни Отче, Царю на вековете и Създателю на всичко: Молим Те, запази ни под твоя покров и в сянката на твоите криле. Дари ни до последния ни дъх с чиста съвест, за да можем достойно да приемаме Господна вечеря за освещаване в святост и за вечен живот.

Господи Исусе, Ти си хлябът на живота, който слиза от небето. Нека твоето свято Тяло да ни бъде за вечен живот и твоята скъпоценна Кръв - за освещаване в святост.
Святи Душе, Подател на благата и Извор на освещението: Благодарим Ти за всички блага, които ни даваш, и за освещението с твоите пречисти и животворящи тайни.
На Всемогъщия Бог, Яхве Елохим, въздаваме слава, почит и хвала, сега и винаги, и до вечни времена. Амин.

***

Приключване на Господната вечеря

Осветлихме се с Божията светлина, приехме Духа на Помазаника, утвърдихме се в истинската вяра.

Покланяме се на Всемогъщия Бог, защото Той ни е спасил от тъмнината и греха.

Слава на Господ на силите, Яхве Цаваот, сега и завинаги! Амин.
                                                           ***

Бележка: Пълен текст на православните причастни молитви може да намерите ТУК и ТУК.




Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене