Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: pentecost
Категория: Лични дневници
Прочетен: 889399
Постинги: 142
Коментари: 313
Гласове: 413
Постинг
31.03.2011 21:14 - Призоваване водителството на Святия Дух
Автор: pentecost Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5783 Коментари: 0 Гласове:
5

Последна промяна: 04.09.2014 21:38


Ела, Святи Дух, и живей в мен.
Наливай в моето предано сърце Божията любов.
Нека тя тече през мен така, както соковете на лозата текат през клонките.
Изобличавай ме от греховете ми.
Умивай ме с Христовата пречистваща кръв.
Насищай ме с Божията милост.
Изпълни ме с всичката сила, мъдрост и вяра, от които се нуждая,
за да доведа и разкрия Помазаника Исус в един наранен свят.
Изцели ме, Святи Дух, така че да мога да изцелявам.
Утеши ме, за да мога да утешавам.
Води ме по пътя, който трябва да извървя и ми дай сила да го следвам.
Нашепвай ми с твоя тих, малък глас и научи моето сърце да слуша.
Ела, Святи Дух, ела. Аз те чакам.
                                                                 Амин.
***
Източник: По молитва на Клеър Клонингер (Claire Cloninger) от книгата ѝ Dear Abba: Finding the Father"s Heart Through Prayer.  Преводът от английски и редакцията са от мен (pentecost.)




Гласувай:
5



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене