Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: pentecost
Категория: Лични дневници
Прочетен: 890443
Постинги: 142
Коментари: 313
Гласове: 413
Постинг
31.12.2012 08:31 - Да благодарим за старата и новата година
Автор: pentecost Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2352 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 04.01.2016 12:00

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Благодаря Ти, Господи Исусе, за всичко, което ми даде през тази година.
Благодаря за слънчевите и за облачните дни.
Благодаря за спокойните и за трескавите тъмнини.
Благодаря за здравето и болестите, за радостите и тъгата.
Благодаря за всичко, което ми зае, и за това, което си поисках.
Благодаря за ласкавата усмивка и приятелската ръка, за любовта и всичко красиво и нежно.
За цветята и звездите, и за съществуването на децата и добрите души.
Благодаря за самотата, за работата, за трудностите и сълзите.
За всичко, което ме доближи още повече до Теб.
Благодаря, че ми запази живота, че ми даде покрив и прехрана.
Благодаря, Господи Исусе, благодаря!

Какво ли ще ми донесе новата година? Каквото Ти решиш, Господи, но Те моля да ми дадеш:
Вяра – за да Те виждам във всичко.
Надежда – за да не се предавам.
Милосърдие – във всичко, което правя, мисля и желая.
Търпение и смирение.
Да се откъсна и да забравя себе си.
Достатъчно изпитания, които да ме поддържат силен.
Винаги да имам сърце будно, слух – наострен, ръцете и ума – в действие. И във всеки момент да бъда в състояние да изпълня твоята свята воля.
Дай ми, Господи Исусе, това което знаеш, че е добро за мен, а аз не знам да го поискам.
Изсипи, Господи Исусе, благодатта си върху всички, които Те обичат и дай мир на целия свят. Амин.

Източник:католическа молитва
Адрес: http://catholic-rk.com/?page_id=19




Гласувай:
4



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене