Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: pentecost
Категория: Лични дневници
Прочетен: 887155
Постинги: 142
Коментари: 313
Гласове: 413
Постинг
23.11.2021 15:19 - Ще те помня винаги така, Господи
Автор: pentecost Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1180 Коментари: 2 Гласове:
2

Последна промяна: 27.11.2021 12:56

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Ще те помня винаги така, Господи

О, Слънце на Праведността, отблясващо в очите ми,

Когато ме докоснеш, Господи, пламва огън в мен!
 

Заровена в духа ми като скъпоценно злато,

Ти ми посочи мойта светлина,

която аз не можех да открия
 

Когато слънцето залезе,

И навън светът утихне,

Ще те помня винаги така!
 

Възлюбил си ме Ти за вечността,

Опитвам се да пиша своята съдба,

Макар и да не знам как точно,

но все пак се старая
 

Когато се задавям във молитва,

И думите от мен убягват,

Когато всеки път със Теб се разделим,

Сърцето ме боли
 

Онова, което вече съм разбрал е,

че Ти, Господи, си там, където искам да отида

Частта от Теб, която в мен живее, нивга няма да умре!

О, да! Не искам да остана просто сянка!
 

Когато ме погледнеш, Господи,

светът започва да бледнее,

и само Ти оставаш да блестиш!

Ще Те помня винаги така!

===

Ето една поредна светска песен, която ме вдъхнови да напиша нова молитва. Този път песента е от различен жанр и принадлежи на популярната американска певица лейди Гага, озаглавена “Помни ни винаги така” (“Always remember us this way”) от саундтрака на филма “Роди се звезда” (“A star is born”). Държа да отбележа, че това НЕ е превод на песента. Оригиналният текст на английски език е ползван единствено като основа за написването на тази молитва. На YouTube пък, който иска може да намери клипа на песента.



Гласувай:
2



1. hristiqnskaprosveta - Сектантски простотии...
23.11.2021 16:39
ако трябва да бъда точен. Дори не си заслужава човек да си губи времето с ереси и секти, които използват християнството за да пропагандират холивудски бесовщини и американска ропаганда насочена срещу източните православни държави. :)
цитирай
2. pentecost - Благодаря за включването,
25.11.2021 21:37
но за съжаление не сте разбрали смисъла на публикацията, която не е да пропагандира "холивудски бесовщини", а да прославя Бог. Жалко, че сте пропуснали този момент и веднага бързате да давате етикети. Дано Бог отвори очите и на вашето сърце, за да не разсъждавате по плътски и душевно, а в пълнотата на Божия Дух.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене