Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: pentecost
Категория: Лични дневници
Прочетен: 889779
Постинги: 142
Коментари: 313
Гласове: 413
Постинг
03.01.2020 16:40 - Благославяй, душо моя, Господа
Автор: pentecost Категория: Лични дневници   
Прочетен: 659 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 04.01.2020 01:03

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Благославяй, душо моя, Господа,
и всичко, което е вътре в мене,

нека хвали святото Му име.
Благославяй, душо моя, Господа,
и не забравяй нито едно от всичките Му благодеяния.”

Библия, ревизирано издание (BPB)

---

Така започва Псалм 103, писан от цар Давид преди хилядолетия. От него именно преди няколко години се вдъхновява и младият английски християнски хвалител, певец и музикант Мат Редман, за да напише станалото хит парче “10000 причини” (10,000 Reasons), чийто текст помествам по-долу в превод на български език.

А клипът на самата песен в оригинал на английски език можете да гледате в YouTube, на посочения линк най-долу под статията.

***

Благословяй Господа, душо моя,

Душо моя, възхвалявай святото Му име,

Възпявай, както никога досега, душо моя,

Покланям се на святото Ти име
 

Слънцето приижда, нов ден се зазорява,

Време да запея отново Твойта песен,

И каквото да се случи или застане пред мен,

Нека все още пея, когато дойде вечерта

Благословяй Господа, душо моя,

Душо моя, възхвалявай святото Му име,

Възпявай, както никога досега, душо моя,

Покланям се на святото Ти име

 

Ти си изобилен на любов и бавен в гнева си,

Велико е името Ти и сърцето Ти е милостиво,

Заради благостта Ти ще продължавам аз да пея,

Десет хиляди причини сърцето ми ще намери

 

Благословяй Господа, душо моя,

Душо моя, възхвалявай святото Му име,

Възпявай, както никога досега, душо моя,

Покланям се на святото Ти име

 

И дори в онзи ден, когато силата ми е отслабена,

краят наближава и времето ми е дошло,

Пак душата ми безспир ще пее Твоята хвала,

Десет хиляди години и след това във вечността,

Във вечността

 

Благословяй Господа, душо моя,

Душо моя, възхвалявай святото Му име,

Възпявай, както никога досега, душо моя,

Покланям се на святото Ти име

 

Да!, аз ще хваля святото Ти име,

Господи, аз ще хваля святото Ти име!

***

Източник: Matt Redman - 10,000 Reasons (Bless The Lord) (Lyrics And Chords/Live)

https://www.youtube.com/watch?v=r3K3roEF36k

Кой е Мат Редман?

https://en.wikipedia.org/wiki/Matt_Redman




Гласувай:
3



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене