Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: pentecost
Категория: Лични дневници
Прочетен: 889174
Постинги: 142
Коментари: 313
Гласове: 413
Постинг
05.11.2013 05:12 - Моя крепост, мой Спасител
Автор: pentecost Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2011 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 02.08.2014 02:43


Колко нощи аз не спах,

колко сълзи аз пролях -

да се завърна аз при Бога.

Колко псалми аз изпях,

колко мъка изживях -

да се завърна аз при Бога.

И в наш"то Божие събрание

брат, сестра и ближен

аз да прегърна.

Там на Божиите небеса

чака моя Бог

да се върна.

Моя крепост, Боже мой си Ти

Мой възлюбен, мой Спасител

Моя радост, моят щит

При Теб ме връща вечно любовта.

Даже нейде по света

неизвестен да умра,

ще се върна аз при Бога мой.

И в наш"то Божие събрание

брат, сестра и ближен

аз да прегърна.

Нека стана нов човек,

нека Дух Свети

да ме обгърне.

Нека братята небесни

да ме посрещнат с песента

щом се върна аз при тях.

Моя крепост, Боже мой си Ти

Мой възлюбен, мой Спасител

Моя радост, моят щит

При Теб ме връща вечно любовта.

Моя крепост, Боже мой,

мой чуден Избавител,

ще се завърна аз при Теб.

Източник: Редакция по песента на Емил Димитров "Моя страна, моя България". Заглавието и редакцията са изцяло авторски (pentecost).




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене