Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: pentecost
Категория: Лични дневници
Прочетен: 888637
Постинги: 142
Коментари: 313
Гласове: 413
Постинг
19.09.2011 06:33 - Господ Исус е мой пастир
Автор: pentecost Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4006 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 02.08.2014 00:27


Господ Исус е мой пастир
и аз съм негово агънце!

Нищо няма да ми липсва,
защото Той ме полага на зелени и тучни пасища,
където аз паса до насита.
Той ме завежда при тихи води,
за да пия докато утоля жаждата си.

Господ Исус възстановява духа ми
и ме води по прави пътеки
заради името си, което е свято.

Дори да ходя през места, където дебне смъртта,
аз няма да се уплаша от злото,
защото Ти си с мене, Господи!
Твоята сила и присъствие ми дават смелост!

Ти се грижиш за мен дори пред погледа на врага (сатана),
Ти ме помазваш със Святия Дух,
аз преливам с Твоята любов.

Само благодат и милост ще ме съпътстват
през всичките дни на живота ми,
защото аз ще пребъдвам в тялото на Господа,
завинаги! Амин.

Източник: Адаптация по Псалм 23




Гласувай:
3



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене