Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: pentecost
Категория: Лични дневници
Прочетен: 887158
Постинги: 142
Коментари: 313
Гласове: 413
Постинг
22.03.2011 21:51 - Как да общуваме с Небесния Татко - първа част
Автор: pentecost Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2149 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 18.08.2014 07:41


Започвам нова поредица "Как да общуваме с Небесния Татко" по книгата на Клеър Клонингер "Скъпи Татко  –  Да намериш сърцето на Отца чрез молитва".  Най-долу има линк към книгата ѝ на английски. Преводите от английски съм ги правил аз, тъй като не знам дали книгата е издавана досега на български, а и дори да е, не вреди.

Цикълт се състои от 10 части, всяка част съдържа по 5 писма и 5 молитви, но аз ще представя само по 1 писмо и 1 молитва от всяка част по мое осмотрение, просто да можете да добиете представа за какво става въпрос. Ако има интерес, по-нататък може да се публикуват и още материали. И така, започваме.

ПЪРВА ЧАСТ - Познай Го като твой Баща

А. Библейски стихове  за 1 писмо - Исая 66:13; 2 Кор. 1:3; Исая 49:15; Втор. 32:10

Б. Писмо от Небесния Татко - 1во писмо 
Виж Ме Какъвто Съм

Скъпо Дете,
Отвори очите на твоето сърце и ме виж какъвто съм.  Аз съм Отец, който копнее да те приближи, да те утеши нежно когато си самотен или уплашен, да те закриля с грижа когато викаш към мен, да те приюти и пази както орлица пази малките си. Макар че този свят е затъмнен с противоречиви послания и размити отговорности, моето послание е ясно. Моята отговорност е сигурна. Аз те обичам. Ти си мой. И макар човешката любов да не е последователна, то моята любов е сигурна както изгревът на слънцето. Аз съм тук заради теб и ще бъда тук. Дори другите да те забравят, Аз никога няма да те забравя. Твоето име беше издълбано върху дланите на моите отворени ръце и твоето лице е завинаги пред мен. Ти си мое дете. Ще го повярваш ли?
                                                                                                            Аз съм твой, Авва

В. Молитва на детето към 1во писмо

Татко Бог, благодаря ти за това, че искаш да имаме взаимоотношения. Признавам, че за мен е трудно да разбера любов като твоята и понякога тежко за приемане. Но съм толкова благодарен за това, че ми разкриваш кой си всъщност. Помогни ми да се приближа по-близо до теб. Амин.
***
Вижте още:
Как да общуваме с Небесния Татко - втора част


Как да общуваме с Небесния Татко - трета част

Източник: По молитвите на Клеър Клонингер от книгата ѝ Dear Abba: Finding the Father"s Heart Through Prayer




Гласувай:
1



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене