Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: pentecost
Категория: Лични дневници
Прочетен: 889111
Постинги: 142
Коментари: 313
Гласове: 413
Постинг
03.04.2011 21:29 - Моята зодия – какво да я правя?
Автор: pentecost Категория: Други   
Прочетен: 3682 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 26.09.2015 17:37


Отговорът на този въпрос е лесен: Най-добре се отречете от нея. Ако вече сте прочели предишните ми два постинга от тази поредица „Какво не ви казва хороскопът?“ и „Астрологията в Библията – за или против?“ и сте решили, че сериозно желаете да се отречете от астрологията и повече да не се отъждествявате със зодията си, предлагам ви следната примерна молитва, изговорена с вяра и искрено покайващо се сърце:


В присъствието на Всемогъщия Бог и Божиите ангели, аз се отричам от моята зодия (––––––) и заявявам, че повече няма да се отъждествявам с нея.
Аз разрушавам завета с тъмните сили на астрологията. Повече няма да се доверявам на хороскопите и на астролозите да ме напътстват и да влияят на живота ми.
Сега аз тотално изхвърлям астрологията от живота си. Вместо това, аз избирам да се надявам на живия Бог и силите на Светлината.
Аз искрено се покайвам за греха на идолопоклонството, който извърших, занимавайки се с астрология. Моля да ми бъде простено.
Господи Исусе, бъди милостив към мен и ме освободи!

Небесни Татко, в името на твоя Син Исус Христос се моля, чрез силата на Святия Дух сърцето ми да бъде очистено от тъмнината на астрологията.
Измий ме с кръвта на Исус, така че всеки нечист дух свързан с астрологията да бъде прогонен от мен, никога да не се завръща.
Аз желая да бъда изпълнен с Божия Дух.

Небесни Татко, свято е името ти, наближава царството ти, да бъде твоята воля за живота ми, а не моята! Благодаря ти. Амин.




Гласувай:
4


Вълнообразно


Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене