Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: pentecost
Категория: Лични дневници
Прочетен: 890029
Постинги: 142
Коментари: 313
Гласове: 413
Постинг
18.12.2010 00:23 - Приеми Святия Дух
Автор: pentecost Категория: Други   
Прочетен: 5079 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 04.09.2014 17:27


Молитва за кръщение в Святия Дух

Водещ молитвата:
Небесни Татко, аз изисквам защитата на кръвта на Исус върху нас. Моля те да изпратиш ангелите си да стоят около нас на пост и да прогонят всеки дух на страх, съмнение и объркване.

Святи Дух, ние молим за нова Петдесятница тук сред твоите хора.
Хвалете Господа! Амин.

Кръщаващият се: Господи Исусе, аз те приемам като мой Кръстник. Моля те, кръсти ме със Святия Дух. Благодаря ти, Господи Исусе.
Исусе, аз приемам. Аз приемам новия език, който си ми дал.
Помогни ми да го отприщя в мен. Сега! Да бъде! (Започни да говориш с новия език!)

Източник: Адаптация по молитва на Денис Бенет от книгата му How to Pray for the Release of the Holy Spirit. Преводът от английски и редакцията са от мен (pentecost)
.

Бележка: Вижте статията Кръщение в Святия Дух, за да научите повече какъв е смисълът на кръщението в Святия Дух.




Гласувай:
1



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене