Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: pentecost
Категория: Лични дневници
Прочетен: 887078
Постинги: 142
Коментари: 313
Гласове: 413
Постинг
18.12.2010 07:27 - Молитва за приемане на Исус
Автор: pentecost Категория: Други   
Прочетен: 7429 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 11.09.2016 20:49


Обръщане към Всемогъщия Бог, приемане на Помазаника и живот в Светлината

Покаяние за греховете. Отказ от тъмнината. Опрощение от Татко Бог.
Татко Бог, аз признавам пред Теб всички погрешни дела, които някога съм извършил,
както и вината, и страха в моя живот. Искам да се освободя от тях.
Аз се отвръщам от живота в тъмнина. Аз се отказвам от греха.
Моля Те, прости ми и ме очисти с огъня и любовта на Святия Дух.
Аз вярвам, че Ти извършваш това точно сега.
Аз приемам твоята прошка и освобождение от греха, вината и страха.
Благодаря Ти, Татко Бог!

Признаване на Исус за Помазаник и Божи Син. Зачитане на неговата мисия и дело на земята.
Татко Бог, аз вярвам, че Исус от Назарет беше твой Помазаник и Божи Син, който със силата на Святия Дух извърши много чудеса и свидетелстваше за твоето величие пред света.
Аз вярвам, че той беше изпратен от Теб сред хората, за да провъзгласи наближаването на Божието царство на любов и светлина тук на земята. Аз вярвам, че той умря доброволно на кръста, за да ни даде пример как да полагаме живота си, служейки на другите. Той откупи нашите грехове чрез кръвта, която проля за нас.
Аз вярвам, че той възкръсна от мъртвите, побеждавайки смъртта и след това се възнесе при Теб, за да ни покаже какво очаква тези от нас, които служим на живия Бог и Светлината.
Защото всички ние, които служим на Бог и живеем в Светлината, ще бъдем като него.

Приканване на Исус да влезе в живота ни като Господ и Спасител, личен приятел и учител.
Исусе, аз отварям живота си и за твоето присъствие.
Заповядай, Исусе, влез. Ела и живей в сърцето ми.
Бъди мой Господ и Спасител на душата ми!
Аз те приемам и за свой личен приятел и учител в Царството на любовта и светлината.
Моля те, кръсти ме със Святия Дух, за да имам сила да служа на хората и да правя добро.
Благодаря ти за всичко това, Помазанико!

Новорождение в Духа
Господи Исусе, аз вярвам, че ти живееш в мен сега!
Аз съм роден отново от Духа!
Аз имам в себе си един нов живот, живот обърнат към Бог и Светлината!
Аз ще служа на хората и ще правя добро, с любов в сърцето си!
Аз ще следвам учението ти и завета ти, както си ни ги оставил!
Благодаря ти, Господи Исусе!
Слава на Всемогъщия Бог!
Хвалете Господ Бог!




Гласувай:
4



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене