Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: pentecost
Категория: Лични дневници
Прочетен: 887335
Постинги: 142
Коментари: 313
Гласове: 413
Постинг
12.12.2012 11:32 - Oтричане от поклонението към Богородица
Автор: pentecost Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4199 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 05.05.2017 23:19


В присъствието на Всемогъщия Бог и Божиите ангели, аз се отричам от ереста на поклонение към жената Мария с прозвище Богородица /т. нар. марианство или богородианство/. Заявявам, че повече няма да практикувам и вярвам в тази ерес, защото е човекопоклонство и богохулство.

Аз съгреших и обидих моя Бог като поставих на пиедестал Мария - човешка жена - приписах ѝ качества и титли, които тя не притежава. Аз ѝ се прекланях, призовавах я, кадях ѝ, палех ѝ свещи, целувах нейното изображение, отправях молитви към нея за помощ, изкупление, изцеление и спасение. Така пренебрегвах напълно силата на моя свят Бог, който единствен е Всемогъщ, Всезнаещ и Всеприсъстващ. Сега ме е срам от това духовно блудство и затова искрено се покайвам за греха на човекопоклонството, който извърших, практикувайки ереста на богородианството. Повече няма да се доверявам на Богородица да влияе на живота ми, защото поклонението към човеци е омразно на Господа и проклет е онзи, който се уповава на човек, а не на Бог.


Вместо това, аз ще уважавам и зачитам Мария като вярна на Господа слугиня, покорила се на Божията воля и приела да износи плода на Помазаника в утробата си, зачевайки от Светия Божи Дух. Тя бе благословена измежду жените и нейното послушание към Бог ѝ се счете за правда. Но тотално отхвърлям боготворенето и преклонението си пред нея, и удостояването ѝ с титли като: Владичица, Небесна Царица, Покровителка, Застъпница и други, които са небиблейски и богохулни! Тя е човек, а не Бог!
Оттук нататък, аз избирам да се надявам
само на живия Бог и неговото Божие Слово. Той е моят истински Изкупител, Избавител и Изцелител!

Прости ми, Небесни Отче, бъди милостив към мен и ме освободи от тази заблуда! В името на твоя Син Иисус Христос и чрез силата на Светия Дух, се моля сърцето ми да бъде очистено от тъмнината на лъжеученията, сред които е и поклонението към Мария. Измий ме с драгоценната кръв на Иисус Христос, така че всеки нечист бесовски дух, свързан с ереста на марианството да бъде прогонен от мен и никога да не се завръща. Аз желая да бъда изпълнен със Светия Божи Дух.


Небесни Отче, свято е името ти, наближава царството ти, да бъде твоята воля за живота ми, а не моята! Благодаря Ти. Амин.
***
Авторска молитва от pentecost по вдъхновение. Може да се използва с разрешение от автора и посочен линк към статията. Благодаря.




Гласувай:
4



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене