Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: pentecost
Категория: Лични дневници
Прочетен: 887160
Постинги: 142
Коментари: 313
Гласове: 413
Постинг
07.04.2011 00:47 - Как да общуваме с Небесния Татко - трета част
Автор: pentecost Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2668 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 18.08.2014 07:35


ТРЕТА ЧАСТ – Почитай Го с цялото си сърце

А. Библейски стихове за 3то писмо - 1 Царе 16:11; Изход 22:27; Псалми 100:2

Б. Писмо от Небесния Татко - 3то писмо
Да Величаеш е да Бъдеш Променен

Мое скъпо Дете,
Да ме величаеш е да бъдеш променен. Променен от присъствието на моята любов, сила и милост. Променен по един невероятен, но чуден и понякога нелогичен начин в личност, която никога не си си представял, че можеш да бъдеш. Да величаеш е да вярваш, че има някой по-велик, по-мъдър и по-могъщ от теб; някой, който го е грижа, изслушва те и ти се радва. Аз съм Този някой. Да величаеш е да прегърнеш моята изцелителна любов и моите планове за теб, които надхвърлят всичко, на което можеш да се надяваш и да си представиш. То е да приемеш моето върховно бащинство. Да величаеш е да отвориш цялото си същество към мен – да дойдеш в пълна истина, довеждайки твоя истински аз и предлагайки цялото си сърце. И тъй, идвай често при мен, дете мое. Издигни сърцето си в моето присъствие където Аз те очаквам и където ще бъдеш променен в този, който си бил предназначен да бъдеш – в образа на моя Син Исус.
                                                                    Твой Баща, Авва

В. Молитва на преклонение

Скъпи Татко, Авва, макар промените да са неприятни, не ми се иска да пропусна твоята воля за живота си. Направи ме по-склонен да приема твоята промяна докато се уча да ти се покланям. Моделирай ме по твоя начин като владееш живота ми. Амин.
***
Ако сте пропуснали предишните постинги от тази поредица, ето ги тук:

Как да общуваме с Небесния Татко - първа част

Как да общуваме с Небесния Татко - втора част

Източник: По молитвите на Клеър Клонингер от книгата ѝ Dear Abba: Finding the Father"s Heart Through Prayer




Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене