Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: pentecost
Категория: Лични дневници
Прочетен: 885809
Постинги: 142
Коментари: 313
Гласове: 413
Постинг
25.03.2011 06:19 - Как да общуваме с Небесния Татко - втора част
Автор: pentecost Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3950 Коментари: 1 Гласове:
2

Последна промяна: 18.08.2014 07:33


ВТОРА ЧАСТ – Остави Го да владее живота ти

А. Библейски стихове за 2ро писмо
- Псалми 46:10

Б. Писмо от Небесния Татко - 2ро писмо
Отпусни се и Ме Остави да Владея

Мое Дете,
Аз виждам колко много се стремиш и опитваш да бъдеш добър, но Аз копнея ти да познаеш радостта от отпускането в Mен. Начинът, по който се опитваш да го постигнеш това (да си добър) е погрешен, защото използваш външни, плътски усилия, които  да породят вътрешни, духовни резултати. Аз съм твоят вътрешен източник на сила. Когато ти живееш, движиш се и се намираш с цялото си същество в Mен, животът е толкова по-лесен. Промените, които жадуваш, ще произтекат от взаимоотношенията ти с Mен. Когато се отпуснеш и позволиш на моя Дух да властва, тогава ще има свобода, мир и радост в това пътешествие. Престани да се бориш сам и ме познай, защото Аз съм Този, чиято десница е върху живота ти. Аз съм Този, чиято милост кара вашата планета да се върти. Аз съм Този, който жадува да те освободи.
                                                                                 Притихни и знай, че Аз съм Бог, Авва

В. Молитва на предаване
Скъпи Татко, Авва, понякога ми е трудно просто да се отпусна и да повярвам, че аз самият съм достатъчен, за да имам взаимоотношения с Tеб. Прости ми когато се опитвам да спечеля твоята любов. Прости ме когато се опитвам да върша всичко чрез собствената си сила. Научи ме да се предавам, Татко. Амин.
***
Вижте още от тази поредица, ето тук:

Как да общуваме с Небесния Татко - първа част


Как да общуваме с Небесния Татко - трета част


Източник: По молитвите на Клеър Клонингер от книгата ѝ Dear Abba: Finding the Father"s Heart Through Prayer




Гласувай:
2



1. maranatha - Светът се тресе
25.03.2011 06:54
За около 1 година има 30 гигантски земетресения над 7-а степен, реакторите в Япония излъчват радиация като от пробита каца, водят се три войни едновременно, икономическата криза се задълбочава в световен мащаб, но хората си живеят спокойно и като овце на заколение вървят към изливането на последните 7 язви. Много ми е интересно защо повечето църкви се правят, че не виждат какво се случва по света.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене