Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: pentecost
Категория: Лични дневници
Прочетен: 890177
Постинги: 142
Коментари: 313
Гласове: 413
Постинг
23.02.2011 23:45 - Лични утвърждения според Божията любов
Автор: pentecost Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4306 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 11.03.2017 19:45


Защото целият закон се изпълнява в една дума, в тази: „Да възлюбиш ближния си както себе си.“ Галатяни 5:14


Божието Слово казва, че целият Божи закон се изпълнява в любовта, в тези две заповеди:

1. Слушай, Израилю: ЯХВЕ е нашият Бог, ЯХВЕ е един!
И да възлюбиш ЯХВЕ, своя Бог, с цялото си сърце, с цялата си душа, с целия си ум и с цялата си сила!
   
2. Да възлюбиш ближния си като себе си!


И поради това:

Аз вярвам само в един Бог и неговото живо Божие Слово. Той ме освободи от робството на греха и стана мой Небесен Баща.
   
Аз обичам моя небесен Татко, слушам гласа му и следвам съвета му без упорство.
   
Аз редовно отделям време за общуване с моя Татко чрез молитва и хваление. Чрез безмълвно съзерцание в тишина, аз влизам в неговото присъствие, където си почивам и възстановявам духа си.

Аз се надявам само на Татко Бог да снабдява всяка моя нужда, да ме изцелява от всяка болест и да ме пази от всякакво зло. Той единствен е мой Избавител.

Аз имам любящо сърце, обичам хората и пазя живота, защото пребъдвам в Божията любов с постоянство и усърдие.
   
Аз работя усилено и предано за установяване на Божието царство на земята, което е царство на любов, мир и светлина.
   
Аз съм Божие дете на Татко Бог. Да бъде!
***
Вижте още: Лични утвърждения според химна на любовта




Гласувай:
3



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене