Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.02.2014 12:53 - Таралежите са странни птици...
Автор: skarif Категория: Други   
Прочетен: 5959 Коментари: 6 Гласове:
6

Последна промяна: 07.08.2014 17:10

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Трудно ми е да кажа нещо свое, оригинално, умно и различно. Затова пускам в блога си цитати, в които виждам смисъл, който лично аз не мога да произведа. И то не е защото искам да изглеждам по-умно. Просто, понякога има съществени неща, над които човек си струва да се замисли. Не, че от това ще помъдрее. Най-много да потисне още повече своите собствени мисли. И другата, може би, по-основателна причина да постна последващото е, че поне е красиво казано. Има огромен дефицит в живота ни на красота. Не във външността, а в по-важни неща. В думите, в словото, в мислите... Какво по-добро от това да закачиш ума си за красиви думи и мисли (защото те, освен да звучат красиво, могат и да пораждат смисъл)?

"Таралежите са странни птици… Докато не ги ритнеш, не излитат… Не знам кой е прозрял тази велика истина, но е ужасно прав. Аз съм таралеж. И отдавна си мечтаех да полетя. Все небето ми беше в мечтите. Е... Ритнаха ме... Полетях малко... Обаче никой не ме беше предупредил как боли приземяването. Сега имам фрактура на щастието, три счупени прешлена на доверието, а обичта ми е на командно дишане. Ама нали летях... Явно такава е цената на мечтите. Имам нужда от прегръдка... Обаче кой е достатъчно луд да прегръща таралежи... Ще го боли повече, отколкото мен ме боли, навярно. Пък и никой не е обещал, че прегърнеш ли таралеж, той ще се превърне в принц. А и аз не искам да ме превръщат в принц. Ако някой ще ме превръща в нещо, бих желал да ме превърне в... Смисъла на живота си. Да... И скромност не ми липсва. Аз съм таралеж... Време ми е... да се събудя някога, когато нищо вече няма да помня."   Неизвестен автор  



Гласувай:
6



1. precoria - Страхотно!
24.02.2014 19:26
Нека да летят"странните птици" и събуждат любовта на всички...
Приятна вечер!
цитирай
2. skarif - :)
24.02.2014 22:11
precoria написа:
Нека да летят"странните птици" и събуждат любовта на всички...
Приятна вечер!


Нека са живи мечтите...!
цитирай
3. samuraivk - Цитат от книгата "Амазонката ...
09.11.2016 16:24
Цитат от книгата "Амазонката на Варое" от Боян Биолчев.
цитирай
4. skarif - :)
09.11.2016 20:07
samuraivk написа:
Цитат от книгата "Амазонката на Варое" от Боян Биолчев.


Щом казвате, със сигурност е така.
цитирай
5. evelin - Цитат от книгата "Амазонката ...
15.10.2018 10:22
Цитат от книгата "Амазонката на Варое" от Боян Биолчев.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: skarif
Категория: Други
Прочетен: 884558
Постинги: 766
Коментари: 468
Гласове: 1662
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930