Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: pentecost
Категория: Лични дневници
Прочетен: 887115
Постинги: 142
Коментари: 313
Гласове: 413
Постинг
30.03.2011 22:04 - Лични утвърждения според Химна на любовта
Автор: pentecost Категория: Други   
Прочетен: 3564 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 09.04.2016 14:01


1. Аз съм търпелив/а и пълен/а с благост.
2. Аз не завиждам.               
3. Аз не се превъзнасям, не се гордея, не безчинствам, не търся своето.
4. Аз не се сърдя, зло не мисля, на неправда не се радвам, а се радвам на истина.
5. Аз на Бога за всичко вярвам, за всичко се надявам.
6. Аз чрез Бога всичко понасям, на всичко устоявам.
7. Аз никога не отпадам.
*******
Източник: Адаптация по текста от 1 Кор 13, известен като Химн на любовта.

Вижте още: Лични утвърждения според Божия закон




Гласувай:
2



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене