Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: pentecost
Категория: Лични дневници
Прочетен: 889305
Постинги: 142
Коментари: 313
Гласове: 413
Постинг
30.03.2011 22:10 - Лични утвърждения според Божия закон
Автор: pentecost Категория: Други   
Прочетен: 2739 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 23.11.2015 20:44


Аз вярвам в живия Бог - Богът на Авраам, Исаак и Яков, който ме изтръгна от суетата на света. Аз се боя от Него и му служа вярно.
    
Аз нямам други богове и господари в живота си освен Него. Затова и не си създавам никакви идоли, било светски или религиозни, не им се кланям, не ги подхранвам и не им служа.
    
Аз не изговарям напразно името на моя Бог в ежедневното си общуване с хората.
    
Аз спазвам почивния ден на Господа – съботата - като в шест дни свършвам всичката си работа, а на седмия ден – шабат – си почивам в присъствието на Господа.
    
Аз почитам баща си и майка си, вслушвам се в съветите им, не ги бия и не ги тормозя.
    
Аз не убивам и не съсипвам живота на хората под каквато и да е форма.
    
Аз не изневерявам на партньора си, не се отдавам на разврат и сексуална похот.
    
Аз не крада и не мамя, но изкарвам прехраната си честно, с труда на ръцете си.
    
Аз не свидетелствам лъжливо против другите, нито участвам в скалъпване на неверни обвинения за лична облага.

Аз не клеветя и не клюкарствам за хората пред околните.
    
Аз не завиждам на другите и не пожелавам да придобия тяхната жена/мъж, деца, работа, къща, кола или каквото и да е друго тяхно нещо.
    
Аз се надявам само на живия Бог да ми даде всичко, от което се нуждая в този живот.
*******
Източник: Адаптация по десетте Божи заповеди от Мойсеевия закон.



Гласувай:
4



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене