Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: pentecost
Категория: Лични дневници
Прочетен: 887365
Постинги: 142
Коментари: 313
Гласове: 413
Постинг
03.01.2011 03:41 - Християнино, oтречи се от светски модели на поведение!
Автор: pentecost Категория: Други   
Прочетен: 3490 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 17.01.2011 02:57


Молитва за отричане от светски модели на поведение и грях
(по Денис Бенет)

Небесни Татко, в името на твоя Син Исус, признавам, че имам лоши модели на поведение в живота си и особено си спомням следните такива (избройте по-долу, като си помогнете със списъка от СПИСЪК НА ЕЗИЧЕСКИ и ОКУЛТНИ ПРАКТИКИ ):

-

-

-

-

-

-

-

Аз освобождавам всички тези неща към теб, Небесни Татко, и те моля да ми простиш за тях, както и за всеки друг грях в живота ми. Аз приемам твоята прошка и те моля да ме направиш да бъда повече като Исус. И всички духове, свързани с които и да е извършени от мен грехове и модели на поведение, в името на Исус ви връзвам със силата и огъня на Святия Дух. Изхвърлям ви от живота си, никога да не се връщате. В името на Исус и чрез неговата скъпоценна кръв. Амин.

Прощаване на другите

Небесни Татко, знаеш, че изпитвам в себе си гняв и непростителност към –––––––––––––––––––––––– и сега аз ги освобождавам към теб и им прощавам. Моля те да ги благословиш, изцелиш, да ги доведеш да те познаят чрез Исус Христос, ако още не са. Аз освобождавам тях както и себе си от омразата и непрощаването.
В името на Исус и чрез неговата скъпоценна кръв. Амин.




Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене