Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: pentecost
Категория: Лични дневници
Прочетен: 889529
Постинги: 142
Коментари: 313
Гласове: 413
Постинг
17.12.2010 19:23 - Oтречи се от езически и окултни практики!
Автор: pentecost Категория: Други   
Прочетен: 4670 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 16.01.2011 23:57


Молитва за отричане от езически и окултни практики и учения (по Денис Бенет)

Небесни Татко, ако някога съм вярвал, приемал, преподавал, практикувал или участвал в езически, езотерични или окултни практики и учения, противоречащи на твоята Воля или на твоето Слово, както и по всякакъв друг начин, който е бил неприятен за теб и небогоугоден, много съжалявам и те моля да ми простиш, в името на Исус.
Аз конкретно си спомням за тези практики и учения (избройте по-долу, можете да си помогнете с този списък СПИСЪК НА ЕЗИЧЕСКИ и ОКУЛТНИ ПРАКТИКИ ):

-

-

-

-

-

-

-

Аз се отказвам и отричам от всички тези учения и практики, Небесни Татко, в името на Исус Помазаника и чрез неговата скъпоценна кръв. Повече няма да се занимавам с тях. Аз ги връзвам чрез силата и огъня на Святия Дух, и ги изхвърлям от живота си, никога да не се връщат, в името на Исус. Амин.

Също и всички демони, свързани с което и да е от тези учения и практики, в името на Исус ви връзвам. Със силата и огъня на Святия Дух ви прогонвам от живота си, никога да не се връщате, в името на Исус и чрез неговата скъпоценна кръв. Амин!

Водещ молитвата: Небесни Татко, ако нещо е било изчистено чрез тази молитва, изпълни опразненото пространсто в сърцето със Святия Дух. В името на Исус. Амин.




Гласувай:
1



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене