Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: pentecost
Категория: Лични дневници
Прочетен: 887370
Постинги: 142
Коментари: 313
Гласове: 413
Постинг
27.11.2010 01:15 - Освободи се от проклятията в живота си!
Автор: pentecost Категория: Други   
Прочетен: 22309 Коментари: 0 Гласове:
5

Последна промяна: 02.08.2014 07:26


Молитва за освобождаване от проклятия

О, Исусе, Господ мой и Спасител, благодаря ти, че си умрял за моите грехове и си понесъл моите неправди, беззакония и болести върху себе си на кръста!

Kогато не те познавах, аз нарушавах Божиите заповеди и не се съобразявах с предупрежденията на Святия Дух, записани в Божието Слово. Осквернявах ума, сърцето и тялото си в светски удоволствия и желания; търсех утешение, изцеление и спасение извън теб, при моя враг сатана и при неговите служители (врачки, баячки, гледачки, знахарки, екстрасенси, ходжи, астролози, народни лечители, биотерапевти,йоги, ню ейдж учител и т.н.)

Днес, Господи Исусе, аз се моля за изцеление и освобождение.
Искам да се отрека и да бъда освободен от:
- всички наследствени проклятия, предадени върху мен от предишни поколения;
- нанесени проклятия от други хора върху мен;
- самонанесени проклятия от мен самия;
- проклятия достигнали ме поради извършени от мен грехове в този живот.


1. Аз се отричам от греховете, беззаконията, неправдите и пороците на моите родители, роднини и прародители, по майчина и бащина линия, от предишни поколения чак до Адам и Ева. Ако поради извършени от тях смъртни и несмъртни грехове, небогоудобни дела и идолопоклонство, както и поради изговорени от тях против други хора клетви и заклинания, направени от тях чародейства и магии, или поради проливане от тях на невинна кръв (убиийство) или изнасилване, съм попаднал под проклятие, то аз се отричам от техните грехове и те моля, Господи, да разрушиш проклятията, които тегнат върху мен сега и да бъда свободен. Благодаря. В името на Исус и с неговата скъпоценна кръв. Амин.

2. Ако лично срещу мен или пък срещу моите родители, роднини и прародители по майчина и бащина линия от предишни поколения чак до Адам и Ева, e имало някога изговорени и изпратени магьоснически клетви и заклинания, и извършени чародейства и магии от окултисти, магове, чародеи или каквито и да са слуги на дявола, аз им прощавам и те моля да разрушиш техните сатанински дела, които сега влияят върху мен и живота ми. Само ти, Исусе, имаш пълна власт да разрушиш всичките дела на дявола в моя живот! Моля те, направи го! Благодаря ти, Господи! В името на Исус и с неговата скъпоценна кръв. Амин.

3. Аз също така прощавам от сърце и на всички близки хора, приятели, родители, роднини, прародители, които някога лице в лице или зад гърба ми са изговорили проклятия, клетви и заклинания срещу мен, или са поръчали чародейство и магия против мен, чрез които са ме наранили, засегнали или наскърбили. Аз се отричам от тези проклятия. Моля те, Исусе, да ме освободиш. В името на Исус и с неговата скъпоценна кръв. Амин.

4. Аз прощавам и на себе си за всички изговорени от мен самонанесени проклятия и се отричам от тях. Моля те и ти да ми простиш, Исусе. Аз съм свободен. В името на Исус и с неговата скъпоценна кръв. Амин.

5. Ако съм попаднал под проклятие поради извършени лично от мен грехове в този живот, аз се покайвам за греховете си и ги изповядвам пред теб, Исусе, Господ мой и Спасител. Моля те да ми простиш всички мои смъртни и несмъртни грехове, които съм извършил/а волно или неволно, с мисли, думи и дела; включително и изговорени и извършени от мен против друг клетви, заклинания, чародейства и магии.

Развържи ме и ме освободи от всяко проклятие, клетва, заклинание и магьосничество; от всеки лъжлив, нечист, зъл, болестен дух в мен и ги замени с духовни, физически и материални благословения. Благодаря ти, ти си чудесен, Исусе! В името на Исус и с неговата скъпоценна кръв. Амин. 

Благослови ме, Господи Исусе, за да мога да променя живота си: личен, обществен и семеен, към по-добро; един живот на мир и любов към Бога и хората! Амин.

В името на Небесния Татко (Отца), на Божия Син Исус Помазаника и със силата, любовта, и огъня на Святия Дух прекъсвам и връзвам всяко демонично вмешателство в моя живот! Затварям вратата за сатана, неговите демони и служители!

Моля след като бъда очистен и освободен, да бъда изпълнен със Святия Дух. Амин.

Слава на Всемогъщия Бог, сега, винаги и за вечни времена! Амин!

Бележка: Тази молитва е написана и адаптирана въз основа на молитвата на Петър Велев „Мирен договор с Небето“, както и от поученията на п-р Пламен Петров, а така също и от многото споделени преживявания на хора, които са били успешно освободени от проклятия.  




Гласувай:
5



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене